Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras (LVSO) atliko vartotojų pasitenkinimo tyrimą, kurio metu buvo apklausta daugiau nei 400 respondentų, siekiant išsiaiškinti pasitenkinimą LVSO teikiamomis paslaugomis. Tyrimo metu paaiškėjo, kad net 75 proc. lankytojų rekomenduotų LVSO renginį, dar 18 proc. nurodė, kad galbūt rekomenduotų. Absoliuti dauguma LVSO lankytojų teigė ketinantys čia sugrįžti ir vėl – 83 proc. ketina, dar 13 proc. – galbūt ketina. Lankytojai nurodė ypač vertinantys koncertų atlikėjus, programas ir LVSO repertuarą, taip pat džiaugtasi aukšta aptarnavimo kokybe.
Tarp didžiausių trūkumų respondentai nurodė pasenusią ir lankytojų poreikių nebeatitinkančią Vilniaus kongresų rūmų salę, kurią, pasitelkus ES struktūrinių fondų lėšas, ketinama modernizuoti per ateinančius dvejus metus.
Su visa LVSO vartotojų pasitenkinimo tyrimo ataskaita galite susipažinti čia: Lietuvos valstybinio simfoninio orkestro vartotojų pasitenkinimo tyrimas, 2017 m.